Reklama

Jak rozbudzić w niej pożądanie?

Twoja partnerka permanentnie nie ma ochoty na seks? Prezentujemy kilka prostych wskazówek, by to zmienić.

Seks daje dużo radości, ma korzystny wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie. Niestety, zbyt wiele kobiet z powodu niskiego libido nie korzysta z profitów z niego płynących. Ale brak ochoty na seks nie jest nieuleczalną chorobą. Co więcej, istnieją bardzo proste sposoby na jej zwiększenie.

Reklama

Dieta wpływa na libido

Właściwa i dobrze zbalansowana dieta ma bardzo pozytywny wpływ na nasz organizm, ale może też przyczynić się do zwiększenia popędu seksualnego. Warzywa o intensywnym smaku, takie jak czosnek, cebula, por, szczypiorek, koper, anyż, imbir, cynamon, czarny pieprz i chrzan mają właśnie takie działanie. Co prawda spożycie większości z nich daje w efekcie nieświeży oddech, ale przecież łatwo go przed seksem odświeżyć. Wspólne spożywanie posiłków problem neutralizuje.

Innym skutecznym sposobem na zwiększenie kobiecego libido są owoce morza. Również łosoś, sardynki i małże dają seksualną moc osobom je spożywającym. A poza tym mają korzystny wpływ na zdrowie (zawierają duże ilości kwasów tłuszczowych Omega).

Libido potrzebuje romantyzmu

Za niskie libido nie należy obwiniać tylko wieku czy niewłaściwej diety. Czasami, po prostu, wystarczy swojej partnerce poświęcić odpowiednią ilość czasu i energii. Jeśli w związku brakuje właściwej komunikacji i romantycznych chwil spędzonych razem, nie ma też i ochoty na seksualne igraszki. Spróbujcie więc rozkoszować się sobą podczas kolacji przy świecach i winie. Pamiętajcie jednak, by nie przesadzić z jego ilością, gdyż, mimo podwyższonego pożądania swojej kobiety, to wy panowie możecie nie sprostać sytuacji.

Zadbaj o jej kondycję fizyczną

Dla jakości życia seksualnego niezwykle ważna jest kondycja fizyczna, jak i ogólne samopoczucie. Dlatego, zanim wejdziecie ze swoją partnerką do sypialni, wykonajcie kilka ćwiczeń w ciągu dnia. Tak naprawdę wystarczy zorganizować sobie 30 minut codziennego treningu, by znacznie zaostrzyć apetyt na seks. Jej może wystarczyć nawet 30-minutowy spacer lub poranny jogging.

Zadbaj o to, by myślała o seksie

Potrzeba seksualna rzadko pojawia się sama z siebie. Niestety, nie ma przycisku uruchamiającego w nas pożądania i namiętności. Myśl o swoim życiu seksualnym tak, jak myślisz o innych rzeczach. Planuj seks, jak planujesz inne wydarzenia. Naucz tego swoją partnerkę. A co najważniejsze, informuj ją o swojej potrzebie choćby sms-em czy podczas rozmowy telefonicznej.

Tylko nie rób tego w ordynarny sposób. Budowanie atmosfery w ciągu dnia i nastrajanie się na seksualną rozkosz to świetna metoda wzmacniająca ochotę na seks. Zabierz swoją partnerkę w świat fantazji erotycznych. Pobudź jej wyobraźnię. Seks zaczyna się od myślenia o nim. Zaszczep taką myśl w jej głowie...

Tłum. MT

Intimate Medicine

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: zdrowie | libido | seks

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje