Reklama

Chcesz mocniej i dłużej? Ćwicz!

Prezentujemy zestaw ćwiczeń, dzięki którym będziesz mógł przedłużyć stosunek seksualny, wzmocnić erekcję i zwiększyć intensywność doznań podczas orgazmu.

Opisane poniżej ćwiczenia mięśni odbytu są metodą skuteczną, prostą i wzmacniającą gruczoł krokowy. To z kolei zapobiega występowaniu, bardzo upokarzającego dla mężczyzn, niekontrolowanego wytrysku nasienia. Poza tym metoda ta pomaga wzmocnić erekcję, a także, nierzadko, wspomaga leczenie impotencji. Systematyczne wykonywanie ćwiczeń ma również bardzo korzystny wpływ na ogólny stan zdrowia.

Reklama

Etap pierwszy

Pierwszy etap wymaga od nas ogrzania rąk (najlepiej przez pocierając jednej o drugą), a następnie złapanie jedną ręką jąder. Drugą rękę kładziemy na dolnej części brzucha (dwa lub trzy palce poniżej pępka) i okrężnymi ruchami masujemy to miejsce 81 razy. Następnie powtarzamy ćwiczenie zmieniając ręce.

Oczywiście przed wykonaniem drugiej serii ponownie rozgrzewamy ręce. Masaż brzucha (81 okrężnych ruchów) wykonujemy w przeciwnym kierunku. Celem tego etapu jest zgromadzenie i wyprodukowanie energii witalnej zlokalizowanej w dolnej części brzucha, a także zwiększenie produkcji spermy.

Drugi etap

Drugi etap treningu polega na rytmicznym zaciskaniu i rozluźnianiu mięśni odbytu. Do odbytnicy przylega bowiem bezpośrednio tylna część prostaty, w związku z czym zaciskanie tej partii mięśni powoduje uczucie przypominające sytuację podobną do tej, gdy próbujemy powstrzymać oddanie moczu. Właśnie tę czynność nazywany masażem odbytu. Niewielu mężczyzn zdaje sobie sprawę z tego, że ich orgazm, oprócz skurczy towarzyszących wytryskowi nasienia, składa się także z serii krótkotrwałych skurczy mięśni odbytu. Im silniej kurczy się ta partia mięśni, tym większej rozkoszy doznaje mężczyzna.

Bardzo ważne jest to, aby nie spieszyć się wykonując owe ćwiczenia, bo zamiast pożądanego efektu, nabawisz się zakwasów. Bolesnych... Dlatego też całemu treningowi musi towarzyszyć atmosfera relaksu (wszystkie pozostałe mięśnie ciała powinny być rozluźnione). Spokojny oddech ma tu także kluczowe znaczenie. Kurczeniu wewnętrznych i zewnętrznych pierścieni mięśni odbytnicy musi towarzyszyć głęboki wdech, rozluźnianiu z kolei spokojny wydech. Dla powodzenia przedsięwzięcia ważne jest, aby podczas wykonywania ćwiczenia wyeliminować z myśli niepożądane treści. Tak wiec wszystkie troski, problemy należy zepchnąć na boczny tor.

Jak często wykonywać ćwiczenie

Pierwsze efekty sumiennego treningu widać dopiero po około 6 tygodniach. W pierwszym tygodniu ćwiczeń dwa razy dziennie (na przykład rano i wieczorem) należy kurczyć mięśnie odbytu i rozluźniać w seriach po 15 razy. Przez kolejne dwa tygodnie liczbę skurczeń i rozluźnień powinno się zwiększać stopniowo aż do 65. Od czwartego do szóstego tygodnia mięśnie należy zaciskać, liczyć do trzech i powoli rozluźniać. Powodzenia panowie!

Tłum. MT

Intimate Medicine

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: mięśnie | etap | ćwiczenia | ćwiczenie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje