Zostań ambasadorem Akademii Stylizacji Zarostu!

Marka Philips jako ekspert w pielęgnacji zarostu w ubiegłym roku powołała do życia Akademię Stylizacji Zarostu. Teraz Philips idzie o krok dalej, tworząc trendbooka. Chcesz poddać się metamorfozie i wziąć udział w sesji?

Zarost, niczym fryzura i makijaż u kobiety, może podkreślać charakter, ale też i nastrój mężczyzny. Dzięki odpowiedniej stylizacji pomaga również ukryć pewne mankamenty urody oraz wyeksponować atuty twarzy. Nie wszyscy panowie doceniają jednak ten potencjał.

Właśnie dlatego w ramach Akademii Stylizacji Zarostu, marka Philips podjęła się edukacji i doradzania, jak łatwo zmieniać wygląd i odpowiednio dostosowywać go do urody dzięki odpowiedniej stylizacji zarostu. Nie może być chyba lepszego sposobu niż stworzenie trendbooka, który będzie inspiracją i praktycznym poradnikiem.

Reklama

Jeśli chcesz zostać modelem, wziąć udział w sesji do trendbooka i poddać się metamorfozie, weź udział w castingu na stronie akademii.

Konkurs trwa do 28 marca. Finałowa 12 zostanie ogłoszona 29 marca i to właśnie ci panowie wezmą udział w metamorfozie i sesji do trendbooka Akademii Stylizacji Zarostu.

Finaliści zostaną zaproszeni na początku kwietnia do Akademii Stylizacji Zarostu, gdzie czekać na nich będą styliści zarostu, fryzur oraz ekspert od wizerunku. W czasie spotkań panowie dowiedzą się jak stylizować zarost i zobaczą, jak bardzo zmienia się twarz mężczyzny w zależności od stylizacji zarostu. Dodatkowo ekspert od wizerunku pokaże, jaki zarost dobrać do luźnego stylu ubierania się, do biura czy na eleganckie wyjścia.

Po spotkaniach panowie wezmą udział w sesji zdjęciowej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane w trendbook Akademii Stylizacji Zarostu. Finaliści otrzymają również trymery do samodzielnej stylizacji zarostu oraz możliwość konsultacji online z ekspertami Akademii. którzy pomagać będą finalistom w samodzielnym podtrzymaniu perfekcyjnej stylizacji.

Trendbook Akademii Stylizacji Zarostu posłuży  jako inspiracja i poradnik w domowej stylizacji dostępny dla wszystkich panów.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Philips
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL