Reklama

Philips od 80 lat dba o męski zarost

W tym roku Philips obchodzi okrągłą rocznicę obecności na rynku urządzeń do golenia i świętuje długą tradycję pomagania mężczyznom w goleniu i pielęgnacji zarostu. Mogliśmy się jej przyjrzeć podczas imprezy zorganizowanej z tej okazji w amsterdamskim Rijksmuseum.

Philips, globalny lider w dziedzinie męskiej pielęgnacji już od 80 lat podnosi komfort życia milionów mężczyzn na całym świecie, pomagając im wyrażać swój niepowtarzalny styl. To właśnie w 1939 roku do sprzedaży trafiła pierwsza na świecie elektryczna golarka rotacyjna, Philishave, zaprojektowana przez inżyniera Alexandra Horowitza, która na zawsze zmieniła męskie podejście do golenia.

W Amsterdamie, w słynnym Rijksmuseum, zaproszeni przez Philipsa goście mieli niezwykłą okazję poznać historię urządzeń do męskiej pielęgnacji od tej właśnie golarki po najnowocześniejsze urządzenia. Wszystkie "kamienie milowe" w tej gałęzi działalności firmy ustawione zostały w gablotach między eksponatami stałej wystawy muzealnej. Oprowadzający nas przewodnicy w humorystyczny sposób przedstawili zmieniające się trendy dotyczące stylizacji wąsów czy bród na przykładach arcydzieł malarstwa, m.in. Rembrandta, którego imponującą kolekcją dzieł dysponuje to holenderskie muzeum.

Reklama

Philips wprowadza kolejne innowacje uważnie wsłuchując się w ewoluujące potrzeby mężczyzn oraz udostępniając im nowatorskie rozwiązania oparte na zdobyczach techniki i gwarantujące wysoki standard golenia i pielęgnacji.

Najnowsze urządzenia marki Philips to między innymi golarka Philips S9000 Prestige zapewniająca niezrównany komfort i dokładność golenia, golarka Philips S7000, która dzięki aplikacji mobilnej pozwala na wyjątkową personalizację procesu golenia, a także Philips OneBlade: rewolucyjne narzędzie do golenia, strzyżenia i modelowania zarostu bez względu na jego długość.

Czy era drwali i hipsterów się kończy? Obejrzyj wideo:

- W Philips wierzymy, że mężczyźni powinni móc swobodnie wyrażać samych siebie. Od 80 lat uważnie wsłuchujemy się w ich potrzeby. Obserwujemy, jak na przestrzeni czasu ewoluuje postrzeganie męskości i podążamy za tymi zmianami. - wyjaśnia Iza Rogulska, PR Manager Philips Polska. - Dzięki ciągłym innowacjom oferujemy nie tylko zaawansowane technologie i niezrównaną jakość golenia, ale również spersonalizowane rozwiązania, dzięki którym każdy mężczyzna może w pełni poczuć się sobą.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje