Reklama

Mężczyźni 2020

BOSS Parfums wprowadza do rodziny BOSS Bottled Wodę Perfumowaną i prezentuje nowo wyreżyserowaną, śmiałą kampanię reklamową Man of Today: Be Your Own Man.

Wyrafinowana drzewno-korzenna kompozycja Wody Perfumowanej BOSS Bottled jest dziełem mistrzyni perfumiarstwa Honorine Blanc. Zapach nadaje nową intensywność ponadczasowej, oryginalnej, ciepłej i wibrującej kompozycji BOSS Bottled.

Erupcję aromatów jabłka i bergamotki skontrastowano z esencją czarnego pieprzu, by rozbudzać zmysły. Korzenne serce rozwija się uzależniającymi olejkami kasztana, kardamonu i cynamonu, po czym ewoluuje w nuty głębi: ciemny wetiwer oraz piżmo pozostawiające na skórze skórzane i dymne wykończenie.

Reklama

Mocno skoncentrowane, ekskluzywnie pozyskiwane składniki naturalne uzyskano za pomocą innowacyjnych metod ekstrakcji, aby stworzyć wyjątkowy, luksusowy zapach obdarzony zaskakująco współczesnymi aspektami.

Legendarny flakon BOSS Bottled wypełniono płynem o szarym zabarwieniu w ciepłym kasztanowym odcieniu, który współbrzmi z głęboko męskimi tonacjami Wody Perfumowanej. Korek ze szczotkowanego złota stanowi wyrafinowany końcowy akcent flakonu.

Nowa śmiała kampania reklamowa

Nowy spot reklamowy BOSS Bottled jest dziełem wielokrotnie nagradzanego reżysera Jamesa Graya. Film nakręcony w wielkomiejskiej scenerii Nowego Jorku przedstawia wizualny dialog między wewnętrznym a uzewnętrznionym życiem mężczyzny.  

W prywatnym apartamencie i mknąc ulicami miasta, Chris Hemsworth obmyśla nadchodzący dzień dzień i przygotowuje się fizycznie i psychicznie, aby zbliżyć się o krok do realizacji swoich celów. Bohater mówi nam: "Każdy dzień należy do ciebie - wykorzystaj go", gdy wychodzi do świata pełnego możliwości.   

Jaka jest twoja historia?

Nową kampanię zapachu wzmocni inspirujący projekt #ManOfToday Stories, który rozpocznie się
w październiku. Ta nowa inicjatywa połączy głosy mężczyzn z całego świata, aby ukazać uniwersalny charakter współczesnej męskości. 

BOSS Parfums wesprze młodych artystów ze szkół filmowych w pięciu dużych miastach i zachęci wszystkie grupy studentów do stworzenia jednego rozdziału unikatowych historii. Każdy rozdział będzie się składał z portretów i treści wideo, prezentujących różne męskie postacie: celebrytów, influencerów, a także mężczyzn należących do lokalnej społeczności.  

Każdy mężczyzna zaprezentuje wiele różnorodnych aspektów swojego życia: od miasta, w którym mieszka, po swój stan umysłu, który sprawia, że jest dziś tym, kim jest. Prawda, jaka wynika z jego historii doprowadzi do bardzo osobistej definicji sukcesu i samospełnienia.     

Treści udostępniane będą globalnie w mediach społecznościowych. Odbiorcy zachęcani będą do przyłączenia się do rozmowy o tym, co oznacza być mężczyzną w 2020 roku i w przyszłości.    

Ceny: BOSS Bottled Eau de Parfum 50ml - 339 zł; 100ml - 439 zł; 200 ml - 625 zł.

INTERIA.PL/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje