Reklama

Złoty środek

Skutery zalewają nasze ulice. Za produkcję i handel małymi jednośladami wzięły się nawet firmy rowerowe.

Pierwsze skutery były bardzo proste i tanie. Z czasem konstrukcje stały się bardziej wyrafinowane - zarówno stylistycznie, jak i technicznie. Dziś to już nowoczesne pojazdy wyposażone w automatyczne skrzynie biegów i wtrysk paliwa. Dzięki temu do zalet tych niewielkich jednośladów zaczynają przekonywać się także Polacy.

Reklama

Skuterowy boom

Liczba skuterów w Polsce wzrosła lawinowo. W zeszłym roku sprzedano ich ponad 20 tys. sztuk, podczas gdy w 2000 roku - tylko 3 tysiące. Skąd ta zmiana? To m.in. efekt spadku cen - konkurencja jest duża, bo masowo sprowadzane są do nas skutery z Chin, Tajwanu, Korei.

Arkus&Romet Group oprócz rowerów sprzedaje skutery Romet Motors, które produkowane są w kooperacji z firmą SMC z Tajwanu. Najtańszy model - Router XS 50 kosztuje niecałe 4 tys. złotych. Ich konkurent, firma Kross, także rowerowy potentat, oferuje model Vapor za niespełna 3,5 tys. zł. A w Polsce można kupić jeszcze pojazdy takich marek jak Lifan, Daelim,Kymco, Motobi, Keeway, Malaguti, TGB, SYM, których ceny oscylują w granicach 3-4 tys. złotych.

Dzień Dobry

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: handel | firma | pojazdy | skuter | Piaggio | środek | złoty

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje