Reklama

Strzały do szeryfa

Jesteśmy w miasteczku westernowym. Na pierwszy rzut oka widać kto tu rządzi - przed saloonem, błyszcząc chromami i lakierem, dumnie stoi H-D Softail DeLuxe.

Mimo że maszyna nie ma gwiazdy, wiadomo - to szeryf. Gdziekolwiek pojedziesz, ludzie oglądają się za tobą. Obok tego gustownie wyrzeźbionego kawałka chromowanego żelaza nie można przejść obojętnie.

Reklama

Maszyna jest duża - 2,4 m długości i masa 335 kg mówią same za siebie. Tutaj nie znajdziesz zbyt dużo tworzywa - plastikowe błotniki to byłaby profanacja. Trzeba przyznać, że powierzchnia chromów jest w porzo - nie ma przegięcia w żadną stronę. Bardzo mi się spodobał blok silnika w czarnym macie oraz chromowane czapki głowic i boczne dekle.

Mniej - dwukolorowe malowanie, ale o gustach się nie dyskutuje. Sylwetka maszyny jest klasyczna. Softail to nic innego, jak imitacja sztywnego tyłu. Tak naprawdę pod skrzynią biegów ukryto dwa działające na rozciąganie amorki, które mają regulację twardości. Całość uzupełniają chromowane, szprychowane koła obute w gumy z białym paskiem po bokach. Motocykl cieszy oko, przy czym trzeba pamiętać o myciu go i polerowaniu, bo gdy jest usyfiony, jego majestat znika.

Harley to wymarzony pojazd do lansowania się, co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Chcesz zostać gwiazdą, wyglądać na macho z kasą, marzysz, żeby laski na ciebie leciały - zainwestuj w Harleya!

Na szczęście kolesie, którzy w ten sposób podchodzą do tematu, są w mniejszości. U nas Softail DeLuxe miał ciężko harować, podobnie jak premier Winston Churchill Anglikom podczas II wojny mogliśmy mu obiecać tylko krew, pot i łzy. W końcu ponad pół równika do przejechania to nie przelewki. Nie ułatwiał tego fakt, że początek całego zamieszania miał miejsce dopiero pod koniec maja. Staraliśmy się dotrzymać słowa, więc już po 10 dniach pojechał do serwisu na pierwszy przegląd po 1000 mil (1600 km).

Dowiedz się więcej na temat: środek | motocykl | maszyna | paliwa | strzały

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje