Akcesoria nie z tej ziemi

Ich stylistyka przywodzi na myśl roentgenowskie zdjęcia, na których widać jak na dłoni wnętrze urządzenia. Nowa kolekcja akcesoriów X-Ray spodoba się fanom nowych technologii.

Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, prezentuje nową kolekcję.

Jest to absolutnie nowy, rewolucyjny trend w wyglądzie akcesoriów. Inspiracją dla stylistów tej gamy jest nurt we współczesnej sztuce reprezentowany przez brytyjskiego artystę Hugh Turvey'a, którego wizjonerski sznyt zdobi akcesoria X-Ray. Nowa edycja będzie również sygnowana jego podpisem.

Przede wszystkim jednak zmienia się kolor nadruku, z niebieskiego, na kombinację odcieni zieleni i żółci, co jest bliższe koncepcji X-Ray zapisanej w zbiorowej wyobraźni.

Reklama

Produkty z tej serii dedykowane są do graczy komputerowych, fanów nowych technologii oraz pasjonatów kreatywnych rozwiązań. Znakiem firmowym tej ekstrawaganckiej kolekcji pozostaje wierne, wręcz drobiazgowe odzwierciedlenie malowniczych obrazów właściwych sztuce Turvey'a i precyzyjne naniesienie ich na powierzchnię elektronicznych urządzeń i akcesoriów Canyon'a.

Serię Canyon X-Ray tworzą urządzenia: słuchawki, myszki przewodowe i bezprzewodowe, czy głośniki komputerowe z charakterystycznym wzorem imitującym skomplikowany układ komponentów, to propozycja dla młodych i wyrazistych ludzi. Gamę produktów uzupełniają: torby, plecaki oraz naklejki.

Edycja limitowana serii wejdzie do sprzedaży na początku sierpnia br.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy