Reklama

It's your life, just take it - recepta Michała Leszka na spełnienie marzeń

Michał Leszek - dyrektor marketingu i twórca marki Kruger&Matz, pomysłodawca ogólnopolskiej kampanii "It’s your life, just take it" opowiada o tym jak i dlaczego warto spełniać swoje marzenia.

Spotykamy się w momencie, w którym do końca kampanii "It’s your life, just take it" pozostał jedynie miesiąc, dlatego zanim przejdziemy do podsumowań muszę zapytać - skąd pomysł na konkurs pełen pasji?

Reklama

- Jak pisał Richard Bach w swojej książce "Iluzje": "Najlepiej nauczysz innych tego, czego sam najbardziej powinieneś się nauczyć". Sam przez wiele lat swojego życia szukałem drogi do życia pełnego radości, spełnienia i szczęścia. Nie była to dla mnie łatwa podróż. Poszukiwania były długie i wymagały ode mnie wiele samozaparcia, konsekwencji i determinacji w szukaniu siebie i swojego potencjału oraz rozwiązywaniu problemów narosłych przez lata zaniedbań.

- Wiele razy gubiłem kierunek, stawałem naprzeciw trudności, które wydawały się być większe od moich możliwości, dowiadywałem się rzeczy o samym sobie, których nigdy nie chciałem wiedzieć.

- Koniec końców po latach zmagań udało mi się pokonać własne słabości i ograniczenia, niejako na nowo rozpoczynając swoje życie wypełniając je pasją i marzeniami, które obecnie realizuję. Z własnych doświadczeń wiem, jak trudna jest to droga i co na niej jest najbardziej potrzebne, by udało nam się dojść do celu, którym jest szczęście.

- Głęboko wierzę w to, że życie powinno być radością, a jeżeli jeszcze nie jest to każdy z nas ma równe szanse na to, by zmienić swoje życie na lepsze. Bez względu na to, gdzie jesteśmy w danym momencie i jakie mamy zasoby do dyspozycji, możemy wykonać pierwszy krok, a za nim będą już kolejne. 

- Tak, jak tworząc markę Kruger&Matz chciałem poprzez wyjątkowe produkty dawać ludziom piękne i dostępne dla każdego narzędzia do lepszego życia, tak również tworząc akcję "It’s your life, just take it" chciałem dać ludziom inspirację i pomóc im na drodze, którą sam już pokonałem. To właśnie nasi uczestnicy i ich historie mają być inspiracją do działania dla tych, którzy są dopiero na początku tej drogi. Tam również na fanów strony czeka codzienna dawka inspirujących cytatów i myśli, które przez lata wspomagały moją motywację i determinację w dążeniu do spełniania marzeń.

Czy Kruger & Matz to spełnienie Twoich marzeń? Skąd pomysł na taki właśnie biznes i taką nazwę?

- Od strony zawodowej zdecydowanie tak. Zawsze mówię wszystkim, że ja nie chodzę do pracy, ja spełniam swoje marzenia. Kruger&Matz jest efektem wielu lat mojego samorozwoju i ogromnej pasji do muzyki oraz możliwości, które otrzymałem od życia. W młodości miałem swój zespół rockowy, w którym byłem gitarzystą. Wtedy też miałem przyjemność grać na wzmacniaczu firmy Gallien-Krueger, który po latach, gdy dołączyłem do rodzinnej firmy Lechpol stał się dla mnie inspiracją zarówno przy tworzeniu nazwy, jak i produktów o wysokiej jakości i wspaniałym designie.

Jak ci się układa współpraca z Marceliną Zawadzką, która razem z tobą odwiedza uczestników?

- Muszę szczerze przyznać, że bardzo się cieszę, że to właśnie Marcelina Zawadzka została naszym Łowcą Pasji i wspiera nas we wszelkich zadaniach. Każdy wyjazd z nią to niesamowita przygoda.

- Marcelina jest pełną energii, bardzo otwartą i przyjaźnie nastawioną do ludzi osobą. Do każdego uczestnika podchodzi indywidualnie, niezmiernie angażuje się w poznanie ich pasji i życia. Mamy też podobne zainteresowania, którymi są sporty ekstremalne i motocykle.

Co do tej pory było dla ciebie największym zaskoczeniem?

- Chyba najbardziej zaskoczyło mnie to, jak różny wpływ na ludzi mogą mieć ich pasje. Dla niektórych są wyjściem z trudnej sytuacji materialnej, życiowej, każdy ma inny motyw, ale właściwie cel mają wspólny - chcą z pasji uczynić sposób na życie. Historie naszych uczestników są naprawdę barwne! Niektórzy zostają wierni swojej pasji nawet gdy spotykają ich ogromne przeciwności losu. Taką historię opowiedziała nam Dominika, która kontynuuje jeżdżenie na crossie mimo tego, że miała wypadek, w którym złamała kręgosłup w trzech miejscach.

- Poznałem też Krzysztofa, który jest założycielem Fundacji Jednym Śladem, dba nie tylko o siebie i swój rozwój, ale również o innych pasjonatów jednośladów oraz wszystkich uczestników ruchu drogowego.

- Część osób pragnie, aby ich zainteresowanie stało się sposobem na życie, mnie się to udało dlatego cieszę się, że być mogę pomogę Damianowi, który jest na początku tej drogi, a jego największym marzeniem jest skonstruowanie rakiety, która dotrze aż do umownej granicy kosmosu. Dużym zaszczytem było też spotkania Łukasza, pierwszego polskiego zawodnika w Red Bull Air Race.

- Jestem bardzo zadowolony, że udało mi się zrealizować tę kampanię i poznać tyle wspaniałych osób, ich motywacje, a przy okazji pomóc im wszystkim i pokazać, że jeżeli bardzo się pragnie zrealizować swoje marzenia to wszystko jest możliwe. Niezależnie od okoliczności. Trzymam za wszystkich kciuki i jestem niezwykle ciekawy finału kampanii "It’s your life just take it"!

Co dalej? Czy są już plany na kolejną edycję?

- W następnym roku planuję powiększyć projekt o dawanie ludziom nie tylko inspiracji i narzędzi, ale też wiedzy, która umożliwi im pokonywanie własnych słabości i ograniczeń. Więcej o tym będziemy mówili po finale tegorocznej edycji akcji, który zaplanowaliśmy na listopad. Pragnę by akcja "It’s your life, just take it" była stałym elementem działań marki Kruger&Matz, abyśmy co roku mogli inspirować do działania nowych ludzi i poznawać tych już zainspirowanych, którym pomożemy w realizacji ich marzeń.

Tymczasem do końca września czekamy na zgłoszenia do obecnej edycji naszego konkursu.  Wszystkich tych, którzy mają swoją pasję i chcą się nią podzielić ze światem, a przez to znaleźć się w gronie pozytywnie zakręconych i utalentowanych osób, zachęcam do odwiedzenia strony www.itsyourlife.pl. Wystarczy wgrać film lub zdjęcie oraz opisać swoją pasję i dlaczego jest ona tak ważna. Na uczestników konkursu czekają nagrody w postaci słuchawek, tabletów i smartfonów Kruger&Matz, a także nagroda główna - sfinansowanie realizacji pasji zwycięzców. Łączna pula nagród w finale to 50 000 złotych.

materiały prasowe

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Michał Leszek | Kruger&Matz | kampania

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje