Reklama

Zakazana reklama z Pamelą Anderson

Reklama PETA mająca zniechęcić do noszenia futra została zabroniona na amerykańskich lotniskach. Możecie ją zobaczyć u nas w serwisie.

Kobieta, która znalazła się najwięcej razy na okładkach "Playboya" w historii świata, od wielu lat angażuje się w walkę o prawa zwierząt, głównie poprzez udział w akcjach reklamowych organizacji PETA (Ludzie na Rzecz Etycznego Traktowania Zwierząt).

Reklama

Nowa reklama PETA z jej udziałem nie dostała zgody na emisję na ekranach amerykańskich lotnisk. CNN Airport Network zabroniła tej reklamy, tłumacząc, że na jej widok mogą zostać narażone dzieci.

Zobacz film:

Pamela nie spocznie

Kampania miała ruszyć tuż przed Tygodniem Mody w Nowym Jorku, który rozpoczyna się w ten czwartek.

- Mamy zamiar ruszyć z naszą kampanią w samolotach i mamy nadzieję, że bardziej "myślące" od lotnisk linie w rodzaju Virgin wezmą nas ze sobą na pokład - skomentował tę decyzję Dan Mathews, wiceprezydent PETA.

42-letnia Pamela Anderson ma zamiar dalej kontynuować walkę o to, żeby futra nie pojawiały się na wybiegach. - Nie powinno tego być. Każdy biznes, który czerpie korzyści z cierpienia zwierząt, powinien być zabroniony. Musimy wiedzieć, że istnieje alternatywa dla wszystkiego, nawet futra - powiedziała.

Czy na pewno to jest dobry pomysł?

Argument z narażaniem dzieci jest oczywiście absurdalny, bo w tym filmie nie ma nic, czego mogłyby się dzieci przestraszyć (poza agresywną muzyką), a na pewno nic, co by je specjalnie zaciekawiło. Na lotniskach, z punktu widzenia dziecka, dzieje się wiele więcej znacznie ciekawszych rzeczy.

W serwisie Facet kochamy Pamelę Anderson, a autor tego tekstu nawet nie je mięsa. Ale naszym zdaniem reklama PETA tym razem się nie udała. Bardziej zraża do idei, niż do niej zachęca. Ratuje ją tylko udział naszej ulubionej aktorki.

AFP, ML

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: futra | PETA | zakazane reklamy | reklama | zakazy | Anderson

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje