Reklama

Queen of Poland 2011 została...

...19-letnia Natalia Wesołowska. Szczupła brunetka z Sosnowca urzekła jurorów nie tylko urodą, ale i skromnością. W wygranej nie przeszkodził jej nawet "pechowy" numer 13.

Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Piotra Henicza, wiceprezesa biura podróży Itaka, oprócz królowej piękności przyznało jeszcze tytuły: I vice Queen of Poland 2011 (trafił on w ręce Marty Poniatowskiej) oraz II vice Queen of Poland 2011 (została nią Renata Janisiw). W trakcie gali finałowej wręczono także siedem tytułów komplementarnych - nadawanym dziewczynom przez sponsorów i patronów medialnych imprezy.

Natalia spodobała się wszystkim

- Wyjątkowo wybór najważniejszej Queen of Poland był łatwy, ponieważ zdecydowana większość jurorów postawiła na nr 13. Większe problemy mieliśmy z wyborem I i II vice Queen of Poland - zdradza kulisy obrad jury Piotr Henicz. - Przede wszystkim zwracaliśmy uwagę na to, by wybrana dziewczyna miała możliwość godnego reprezentowania naszego kraju w wyborach Queen of the World - dodaje przewodniczący jury.

Reklama

Pretendentki do tytułu najpiękniejszej były oceniane przez jurorów nie tylko w trakcie gali finałowej, ale także podczas całego pobytu na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura. - Mając okazję poznać Natalię przez te kilka dni wydaje nam się, że jest to właściwa osoba na właściwym miejscu - mówi z uśmiechem prezes Itaki, głównego sponsora Queen of Poland.

Wygrała skromność i uroda

Dziewiętnastolatka z Sosnowca, wybrana królową piękności w urzekających ogrodach czterogwiazdkowego hotelu R2 Rio Calma, nie mogła uwierzyć w swoje szczęście. Gdy prowadzący wyczytali jej nazwisko zaczęła płakać.

- Jestem bardzo zaskoczona, ale szczęśliwa - mówiła chwilę po tym, jak Bożena Janisiw, I vice Queen Queen of Poland 2010, przekazała jej koronę najpiękniejszej. - Miałam inne typy, nie wiem co zdecydowało o tym, że to właśnie mnie wybrano - komentowała na gorąco wyniki konkursu, z rozmazanym od łez makijażem i bukietem kwiatów w ręce.

Cechy, które przesądziły o tym, że to Natalia Wesołowska została Queen of Poland 2011 dobrze zna Piotr Henicz. - Figura, skromność, uroda - wymienia jednym tchem przewodniczący jury. - Natalia ma wiele cech, które będzie mogła wykorzystać jeśli uda jej się osiągnąć dobre wyniki w kolejnych konkursach - dodaje wiceprezes Itaki. Podobnego zdania jest Andrzej Cichocki, prezes agencji Maxima-Models, organizatora konkursu Queen of Poland. - Natalia jest piękną i skromną dziewczyną - ocenia.

Wysoki i wyrównany poziom

W trakcie gali finałowej konkursu pretendentki do tytułu Queen of Poland 2011 zaprezentowały się w pięciu wyjściach: w sukienkach koktajlowych i wieczorowych, strojach sportowych i kąpielowych oraz sukniach ślubnych. Najgłośniejsze brawa otrzymały, co chyba nikogo nie dziwi, podczas prezentacji swoich zgrabnych i opalowych ciał w bikini.

Zarówno przewodniczący jury, jak i prezes agencji Maxima-Models są zdania, że wszystkie finalistki wypadły świetnie, a ogólny poziom konkursu był bardzo wyrównany.

- W zeszłym roku kilka dziewczyn zdecydowanie się wyróżniało, natomiast tutaj poziom był bardziej wyrównany - uważa Henicz. - Z paru tysięcy dziewcząt wybranych z całej Polski, finałowa dwudziestka prezentuje poziom bardzo wysoki i wyrównany. To nie jest tylko moja opinia, ale także innych gości zaproszonych na galę - dodaje Cichocki.


Pełne wyniki konkursu Queen of Poland 2011:

Queen of Poland 2011 - Natalia Wesołowska (Sosnowiec)

I vice Queen of Poland 2011 - Marta Poniatowska (Białystok)

II vice Queen of Poland 2011 - Renata Janisiw (Warszawa)


Tytułu komplementarne:

Queen Gracji - Karina Kulawik (Olkusz)

Queen of Itaka - Paulina Czartowska (Elbląg)

Queen hotelu Rio Calma - Joanna Łubkowska (Lublin)

Queen of Canarias Continental Atlantico - Monika Kościuszkiewicz (Biskupiec)

Queen of Attraction Paris - Renata Janisiw (Warszawa)

Queen telewizji Polsat - Adrianna Mazur (Mielec)

Queen miesięcznika Joy - Patrycja Bagińska (Gdańsk)


Zobacz, jak pretendentki do tytułu Queen of Poland 2011 ocenili użytkownicy INTERIA.PL!

Sponsorami Queen of Poland 2011 są m.in.: Itaka, Seat, Samsung oraz Attraction Paris.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal INTERIA.PL.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: natalia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje