Etykieta w biznesie

Kto powinien pierwszy wchodzić do windy w biurowcu: kobieta czy mężczyzna? Kto pierwszy powinien podać rękę na spotkaniu biznesowym: szef czy może gość?

Zasady savoir-vivre`u są bardziej skomplikowane niż niejedna ustawa. Czy jest nam to w ogóle do życia potrzebne? Na czym polega kreowanie wizerunku pracowników?

Co można zdziałać strojem, makijażem? O czym świadczy podanie ręki w taki a nie inny sposób? Co sprawia największy problem dzisiejszym biznesmenom?

W jaki sposób rozmawiać przez telefon, by nie zostać uznanym za niekulturalnego? Jak uniknąć pretensji? W jaki sposób powinna wyglądać wizytówka i czy można "wytrenować" pracowników tak, by nie zawiedli podczas biznesowego spotkania?

Czy podarunki są czymś odpowiednim w tej sferze życia i jak powinno ubierać się do biura?

Zobacz fragmenty programu, w którym rad i wskazówek udzielała trenerka tej niezwykłej sztuki - Bożena Klepek - specjalistka zasad savoir vivre`u.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: etykieta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy