Długa naprawa Neostrady
Załatwienie naprawy usterki Neostrady, usługi szerokopasmowego dostępu do internetu w Telekomunikacji Polskiej, za pomocą Błękitnej Linii TP to przygoda jedynie dla wytrwałych klientów sieci. Przekonała się o tym klientka z Rzeszowa.
Abonentka Telekomunikacji Polskiej zamówiła usługę Neostrada, którą podłączono już następnego dnia. Niestety usługa odbiegała od parametrów zapisanych w umowie. Wtedy zaczęła się walka o naprawę usterki.
Jak opisuje "Gazeta Wyborcza" , klientka przez kilkanaście dni za pomocą Błękitnej Linii walczyła o naprawę Neostrady słysząc jedynie obiecywania naprawy. Wreszcie operator odciął sygnał klientce.
Dziwnym trafem usterka została naprawiona, gdy sprawa zainteresowali się dziennikarze, którzy w biurze prasowym usłyszeli, że problem był spowodowany tym, iż wcześniej na tym numerze klientka posiadała inną usługę internetową, co spowodowało trudności.
Przy okazji pojawiła się interesująca informacja dla wszystkich użytkowników Neostrady - Telekomunikacja Polska nie ma ustalonych terminów naprawienia sieci, choć jej przedstawiciele zapewniają, że usterki starają się naprawiać jak najszybciej.