Panowie wydają więcej

Z ankiety przeprowadzonej przez portal Directline.com wynika, że mężczyźni mają zdecydowanie mniejsze skrupuły w wydawaniu pieniędzy poprzez internet. Różnica na korzyść płci brzydkiej jest ogromna ? w przypadku zakupów na kwotę powyżej 1000 funtów ? prawdopodobieństwo że potencjalny klient dokona zakupów online jest aż siedem razy większe w przypadku gdy chodzi o pana, niż panią.

Z ankiety przeprowadzonej przez portal Directline.com wynika, że mężczyźni mają zdecydowanie mniejsze skrupuły w wydawaniu pieniędzy poprzez internet. Różnica na korzyść płci brzydkiej jest ogromna ? w przypadku zakupów na kwotę powyżej 1000 funtów ? prawdopodobieństwo że potencjalny klient dokona zakupów online jest aż siedem razy większe w przypadku gdy chodzi o pana, niż panią.

Z ankiety wynika, że zaledwie jedna trzecia kobiet jest w stanie wydać więcej niż 100 funtów, z kolei zaledwie 25% przedstawicielek płci pięknej zdecydowałby się wydać ponad 500 funtów np. na rezerwację wakacji online.

Choć kobiety są dość niepewne jeżeli chodzi o droższe zakupy, to jednak zdecydowanie lepiej wiedzą co kupują. Aż 85% klientek sklepów online jest zadowolonych z kupowanych towarów. Z kolei panowie, choć bardziej rozrzutni, dostrzegają zyski związane z transakcjami bezobsługowymi, stąd też ponad połowa z nich decyduje się np. wykupywać online ubezpieczenia komunikacyjne i podróżnicze.

Reklama

Dane te ujawniają wiele ciekawych zjawisk dotyczących zakupów online, m.in. fakt, że mężczyźni bardziej ufają sklepom internetowym, niż kobiety, które z kolei przykładają większą wagę do marki produktów.

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ankiety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama