Jak wygrać wybory? Media społecznościowe zmieniły kampanię wyborczą
Wybory za kilka dni, a co za tym idzie, kampania wyborcza staje się coraz bardziej „agresywna”. Wraz ze wzrostem popularności mediów społecznościowych można zaobserwować również ich wpływ na przebieg kampanii wyborczych. Polskie partie polityczne, jak nigdy wcześniej, wykorzystują potencjał mediów społecznościowych, by budować swoje wpływy i wpływać na wyniki wyborów.
Największa w historii wyborów aktywność polskich polityków w mediach społecznościowych może, jak nigdy wcześniej, wpłynąć na wynik najbliższych wyborów. Coraz więcej kandydatów do parlamentu korzysta z mediów społecznościowych. W większości przypadków są to materiały dotyczące poglądów politycznych czy ukierunkowane na to, by zwrócić uwagę większej liczby osób na konkretną partię polityczną.
Według raportu opublikowanego przez Mediapanel, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl, Polacy coraz więcej czasu spędzają na przeglądaniu TikToka. Jednak niezmiennie liderem wśród platform społecznościowych w naszym kraju pozostaje Facebook. Według raportu w sierpniu platformę odwiedziło 24,61 milionów internautów, czyli mówimy już o około 65 procentach populacji kraju. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej polityków decyduje się przenieść swoją kampanię właśnie do internetu.