Reklama

Idealny materac dla aktywnego faceta. Czym się kierować przy wyborze?

Dieta, ćwiczenia, suplementacja – utrzymanie formy wiąże się przecież z właściwym odżywianiem, regularnymi treningami i dbaniem, by organizmowi niczego nie brakowało. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, co faktycznie ma kluczowe znaczenie dla kondycji, czyli spokojny, regenerujący sen. Bagatelizowanie odpoczynku to w rzeczywistości sabotowanie pracy włożonej w aktywność fizyczną i zdrowy styl życia.

Z materacami do spania jest dokładnie tak, jak z innymi produktami - niektóre są po prostu lepsze, bardziej dopracowane i bezpieczne, a przy tym efektywne. Jaki materac wybrać? Sprawdź propozycje od Hilding Anders, producenta certyfikowanych materacy do spania dla wymagających.

Poznaj swoje potrzeby

Reklama

Dbasz o siebie? Rób to kompleksowo. Zdrowy sen jest niezbędny, by dieta i ćwiczenia przyniosły najlepsze rezultaty. Aktywny organizm dźwiga nie tylko codzienne obowiązki, ale i wysiłek związany z treningami, dlatego należy zapewnić mu optymalne warunki do regeneracji. I temu właśnie służy odpowiedni materac do spania.

Wybór materaca to kwestia całkowicie indywidualna - przede wszystkim trzeba przyjrzeć się swoim potrzebom i oczekiwaniom. Ma być wygodnie, bezpiecznie i zdrowo. Za wygodą stoją stopień twardości oraz wypełnienie - wybierz taki materac, który nie zapada się pod ciężarem, za to podpiera poszczególne części ciała. Lżejszym osobom poleca się materace nieco bardziej miękkie, cięższym - twardsze, ale tak naprawdę największe znaczenie mają Twoje osobiste odczucia.

Dobry materac do spania, czyli jaki?

Za najwygodniejsze uważa się materace piankowe wypełnione termoelastyczną pianką gwarantującą nieprzeciętny komfort. Hilding zadbał o więcej: w materacu Hilding Salsa znajdziesz dodatkowo siedem zróżnicowanych stref twardości odpowiadających za wsparcie konkretnych partii ciała. Efekt? Zredukowane napięcie mięśni, odciążenie kręgosłupa i większa przyjemność użytkowania. To szczególnie ważne w przypadku osób aktywnych fizycznie - relaks pozwala zniwelować zwiększony po treningu stres komórkowy, przywraca równowagę w organizmie i przygotowuje go na kolejny dzień.

Nie ma jednego materaca idealnego dla każdego użytkownika, na szczęście istnieje wiele możliwości wyboru. Jeśli cenisz wytrzymałość tradycyjnych materacy sprężynowych, ale zależy Ci na nowoczesnym rozwiązaniu i komforcie, możesz postawić na model Hilding Dance, czyli materac hybrydowy. Co go wyróżnia? Połączenie wysokoelastycznej pianki i systemu drobnych sprężynek zapewniających wsparcie w siedmiu strefach. Im lepiej odpoczywa kręgosłup, tym sprawniejsza jest regeneracja wszystkich współpracujących z nim mięśni, na czym zyskuje cały aparat ruchu.

Dla wymagających

Czasem przeciążony organizm wymaga więcej uwagi i materaca do spania, który będzie pełnił funkcję ortopedyczną. To moment, w którym warto sięgnąć po materace SleepMed medycznej marki własnej Hilding. Wszystkie produkty mają certyfikat wyrobu medycznego i potwierdzone właściwości prozdrowotne. Jednym z dostępnych rozwiązań jest materac SleepMed Supreme, czyli model łączący najwyższe bezpieczeństwo, komfort i standard medyczny.

Głęboki odpoczynek, odprężenie i regeneracja to nie kaprys, zwłaszcza, gdy organizm jest poddawany wysiłkowi. Rozwój tkanki mięśniowej i wzrost komórek przebiegają również w czasie snu, a ignorowanie potrzeb regeneracyjnych to prosta droga do zaburzeń metabolizmu, spadku wydolności i ogólnego zmęczenia, a także do obniżenia poziomu testosteronu. Sztuką jest więc nie tylko znaleźć motywację do aktywności, ale też zadbać o odpowiednią ilość snu, bo - jak mawiają wyczynowcy - sen to już połowa treningu.



materiały promocyjne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje