Reklama

Wraca 10,5, smak piwa z lat 90-tych

Powraca klimat czasów magnetowidów i kaset VHS, butów na platformach i ogrodniczek czy walkmanów. Powraca niepowtarzalny klimat lat 90-tych. Powraca kultowe 10,5. Dzięki niemu będzie można przypomnieć sobie atmosferę studenckich wypadów pod namiot, zarwanych nocy i smak pierwszego piwa.

Dla wielu trzydziesto-, a nawet czterdziestolatków lata 90-te to okres niezwykły. Czas, kiedy w Polsce zaczęły się pojawiać "produkty z Zachodu", kraj dynamicznie się zmieniał i nabierał kolorytu, zbiegł się z ich latami wchodzenia w dorosłość, kształtowania poglądów, zawierania najtrwalszych przyjaźni.

Reklama

To czas, kiedy wszystko wydawało się możliwe. Poczucie wolności, decydowania o sobie, szaleństwa i kreatywności przybierało różną formę. Wiele osób twierdzi, że lata 90-te mają swój konkretny smak. Smak 10,5. Razem z telewizorami Grundig, napojami Frugo, batonami Milky Way i kasetami Nirvany to jeden z wielu niepowtarzalnych symboli tworzących klimat tych minionych lat.

Nostalgia za latami 90-tym zdaje się być coraz większa. Widać ją w modzie, designie, muzyce. Niektóre współczesne gwiazdy wyglądają jak wyjęte z serialu "Beverly Hills 90 210". Coraz częściej organizuje się imprezy tematyczne, na których króluje Backstreet Boys, Roxette czy Diana King, dziewczyny przychodzą ubrane w rozciągnięte swetry, mają buty na platformach, a chłopcy obowiązkowo wkładają biały T-shirt i podwijają końcówki rękawów.

Z czym jeszcze trzydziesto- i czterdziestolatkowie kojarzą się ten okres? Jeśli zapytać przechodniów, powiedzą, że to czas podróży autostopem, koncertów, nowych znajomości i pierwszego piwa.

Aby ten klimat nie został zapomniany, kultowe piwo powraca i przypomina o swobodzie, buncie, beztrosce i kroczeniu pod prąd. Pamiętacie jeszcze rowery 10,5 i inne szalone pomysły, jakimi zaskakiwało ono na każdym kroku? Puszki z doskonale pamiętanymi, charakterystycznymi czarno-złotymi opakowaniami znowu będzie można znaleźć na sklepowych półkach. Podróż w czasie do lat 90-tych jest już na wyciągnięcie ręki.

INTERIA.PL/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje