Reklama

Rajska Cytrusówka!: Innowacja w alkoholach smakowych

Rajska Cytrusówka - cała gama nowej marki lekkich alkoholi /INTERIA/materiały prasowe

24 lutego na polskim rynku pojawiła się nowa, innowacyjna marka alkoholowa - Rajska Cytrusówka. Nowa marka uwodzi smakiem tropikalnych owoców, przenosząc konsumentów w klimat rajskich plaż, w nastroju wakacyjnego relaksu.

Reklama

Wódki smakowe są coraz ważniejszym segmentem rynku. Już połowa konsumentów wódek, sięga po smakowe wyroby alkoholowe[1]. Konsumenci chętnie wybierają lżejsze produkty, o niższej zawartości alkoholu i owocowych, mniej wytrawnych smakach. Wśród alkoholi smakowych coraz większym zainteresowaniem cieszą się smaki cytrusowe i egzotyczne. Dlatego też, wychodząc naprzeciw rynkowym trendom firma CEDC - lider rynku wódek w Polsce - wprowadza zupełnie nową markę - Rajską Cytrusówkę.

- Dzięki naszej nowości, chcemy przenieść konsumentów w klimat rajskich wysp, gdzie mogą się zrelaksować i poczuć orzeźwiający smak owoców cytrusowych - mówi Kamil Jędrzejewski, Senior Brand Manager Rajskiej Cytrusówki.

Reklama

- Nasza nowa marka to 3 innowacyjne smaki na bazie cytryny, dopełnione drugim egzotycznym smakiem: mango, limonką lub grejpfrutem - dodaje Jędrzejewski. 

Wszystkie warianty Rajskiej Cytrusówki bazują na składnikach wysokiej jakości: orzeźwiającej cytrynie i egzotycznych owocach, których odpowiednie zbalansowanie tworzy egzotyczny smak i naturalny kolor.

  •  Rajska Cytrusówka Cytryna z Limonką to jedno z najbardziej orzeźwiających połączeń, którego siła tkwi w podwójnie cytrusowym smaku

  •  Rajska Cytrusówka Cytryna z Grejpfrutem to zestawienie dojrzałej cytryny i charakterystycznej nuty grejpfruta. Rosnące w pełnym słońcu owoce, pełne soku, idealnie łączą się w egzotyczną eksplozję rajskich smaków.

  •  Rajska Cytrusówka Cytryna z Mango to naturalny sok z cytryny połączony ze słodyczą soczystego mango, które gwarantują orzeźwiający smak i przenoszą myśli do tropikalnego raju.

Wprowadzenie do sprzedaży nowej marki "Rajska Cytrusówka" wspierane będzie komunikacją w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS oraz specjalnych stref cytrusowych, które są innowacyjnym wyróżnikiem w tej kategorii. Launch Rajskiej Cytrusówki jest wspierany także działaniami w kanałach digital i PR. Rajska Cytrusówka Cytryna z Limonką, Rajska Cytrusówka Cytryna z Grejpfrutem oraz Rajska Cytrusówka Cytryna z Mango są dostępne w sprzedaży od końca lutego, w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml.



materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje