Reklama

Nastrój się na piękno z nowymi winami stołowymi Gancia

Gancia obecna jest we Włoszech już od 170 lat /materiały prasowe

Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od 170 lat. Marka jest nierozerwalną częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch, od lat łączy bogatą tradycję z nowoczesnością. Na polski rynek marka wprowadziła aż 5 wariantów win stołowych.

Reklama

Kluczową rolę w historii marki Gancia, kształtowaniu się jej charakteru, a także produkcjii promocji jej win zawsze odgrywało piękno. Nawiązaniem do tej tradycji jest hasło "Nastrój się na piękno!", podkreślające wyjątkowy styl życia i sposób patrzenia na świat, jaki oferuje marka. Rozwijając to hasło, nawiązujące do jej czołowe wartości, Gancia oddaje w ręce swoich konsumentów nowe wina stołowe. To klimat winiarskiego Starego Świata zamknięty
w butelce... a konkretnie w pięciu różnych butelkach. Starannie wyselekcjonowane winogrona z Włoch gwarantują niezwykłe, aromatyczne i zbalansowane smaki.

Każdy z wariantów jest inny, ale wszystkie doskonale sprawdzą się jako uświetnienie wyjątkowego spotkania. Od klasycznych półwytrawnych do słodkich frizzante -  wina stołowe Gancia, mogą służyć zarówno jako aperitif, jak i uzupełnienie kolacji z bliskimi.

Reklama

Półwytrawny wariant czerwony jest lekki i elegancki, z wyczuwalnym aromatem porzeczek i śliwek. Delikatny charakter zawdzięcza kompozycji czerwonych winogron, które odpowiadają za właściwą strukturę i bogactwo smaków.

Białe wino Gancia skrywa w sobie aromat świeżych jabłek i gruszek oraz nutę migdałów. Swój charakter zawdzięcza winogronom o umiarkowanej kwasowości i bogatym bukiecie.

Półsłodkie, różowe wino Gancia to soczyście orzeźwiający smak aromatu truskawek i dojrzałych wiśni.

Dwa warianty frizzante, to z jednej strony słodkie, orzeźwiające białe wino, łączące słodycz świeżych owoców, takich jak brzoskwinie i żółte śliwki, z drugiej zaś -lekko musujący płyn, z łagodnymi bąbelkami, równie orzeźwiający ale nieco delikatniejszy od Prosecco.

Gancia to włoska ikona z niemal 170-letnią historią. Marka, będąca prekursorem włoskich win musujących, od początku swojego istnienia związana jest z miasteczkiem Canelli, położonym w górzystym regionie Piemontu w północnych Włoszech. Niesamowity, ceniony od lat zarówno w słonecznej Italii jak i na całym świecie smak, jest zasługą połączenia dopracowanego w najmniejszych szczegółach, tradycyjnego procesu produkcyjnego ze współczesnym podejściem ekspertów marki. Emanacją tradycyjnej produkcji jest proces dojrzewania i leżakowania win Gancia w historycznych piwnicach House of Gancia w Canelli, wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

Zgodnie z hasłem marki - "Nastrój się na piękno!" -  marka wyraża wiele wymiarów piękna. To piękno tradycji marki Gancia, piękno produktu w wyjątkowym opakowaniu, rozpoznawalnych i cenionych we włoskich domach od lat. To także piękno chwili, jaką przeżywamy, kiedy w gronie przyjaciół i bliskich delektujemy się smakiem wariantów marki Gancia. To wreszcie piękno samego wina, rozbłyskującego złotem, różem lub czerwienią, podkreśloną naturalną delikatnością bąbelków.

Wszystkie warianty stołowe marki Gancia są dostępne w szerokiej dystrybucji w butelkach o pojemności 750ml. Rekomendowana cena nowych wariantów w handlu nowoczesnym 19,99 - 21,99 zł, w handlu tradycyjnym 19,99-23,99 zł


materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje