Ćwiczenia na klatkę piersiową

Oto zestaw ćwiczeń na klatkę piersiową, który można wykonywać na siłowni. Wśród ćwiczeń: wyciskanie sztangi.

Pierwsze ćwiczenie to wyciskanie sztangi na ławce poziomej. By wykonywać je prawidłowo, opuszczamy sztangę aż do momentu, w którym przedramiona będą ustawione do ramion pod kątem 90 stopni.

Sztangę opuszczamy z wdechem, powietrze wydychamy podnosząc ją.

Drugie ćwiczenie - wyciskanie sztangi na ławce skośnej w dół - nie jest przeznaczone dla osób, które mają problemy z ciśnieniem. Spokojnie mogą one za to wyciskać sztangielki na ławce skośnej z głową w górę. To ćwiczenie kształtuje zwłaszcza mięśnie górnej części klatki piersiowej.

Zobacz, jak ćwiczyć mięśnie klatki piersiowej:

Pamiętaj! Przedstawione ćwiczenia są tylko przykładami.

Poproś trenera, by specjalnie dla ciebie przygotował twój indywidualny plan treningowy.

Dzięki temu będziesz ćwiczył efektywnej, a skutki twojej pracy będą szybciej widoczne.

Dowiedz się więcej na temat: siłownia | mięśnie | klatka

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje