Kotecka: LINK4 nominowane do Effie

Reklama LINK4 "Pierwszy dzwon" dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżnioną ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

- To już druga nominacja. W zeszłym roku otrzymaliśmy w tym konkursie brązową statuetkę - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4. - Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę przyznają najwięksi specjaliści w branży - dodaje.

W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac.  LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego. 

- Jesteśmy najszybciej rosnącą firma ubezpieczeniową w Polsce, w ciągu półtora roku zwiększyliśmy przypis z 500 milionów do miliarda złotych - mówi Kotecka.

W reklamie "Pierwszy dzwon" została wykorzystana melodia "Yes sir, I can boogie". To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii "przebojem lata".

Na tym pomyśle - piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów - jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.

Czy LINK4 dostanie nagrodę - okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie. 

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje