Reklama

Dieta zrobi ci mięśnie - IV

Nadeszła pora, aby podsumować zmiany, których dokonałeś, wprowadzić drobne korekty i spalić tę resztkę tłuszczu, przez którą nie możesz jeszcze eksponować z dumą swego sześciopaka.

Węglowodany - soki: nie, owoce: tak

Reklama

- Większość soków owocowych jest słodzona cukrem, a to nie sprzyja zrzucaniu wagi? - zauważa Lovell. Poza tym niektórzy producenci chętnie dodają do nich zbyt wiele wody, aby obniżyć koszt ich produkcji. Zamiast nich sięgnij po owoce w stanie naturalnym, których o każdej porze roku mamy pod dostatkiem.

Białko - dbaj o ilość

Jeśli jesteś aktywny fizycznie, nie zapominaj o wspomnianych już wcześniej 2 gramach białka na 1 kilogram twego ciała każdego dnia - bez tego, zamiast budować mięśnie, będziesz je spalał. Aby nie znudzić się jedzeniem na okrągło mięsa, możesz kłaść na talerz także inne produkty bogate w białko: jajka, fasolę, groch, soję i tofu.

Tłuszcz - stosuj pieprz cayenne

Przyspiesz proces odsłaniania tarki na brzuchu, dodając do swoich posiłków odrobinę tej pikantnej przyprawy. - Zawiera ona kapsaicynę, która stymuluje trawienie i podkręca twój metabolizm, zwiększając spalanie tłuszczu - mówi dietetyk Dale Pinnock z Natural Solution Clinic.

Napoje - kawa i tylko kawa

Filiżanka małej czarnej nie potrzebuje żadnych dodatków, aby dodać ci energii - sama kofeina w niej zawarta wystarczy, aby to uczynić. Dlatego zrezygnuj z zaprawiania kawy mlekiem lub śmietanką. Dobrze zrobisz, jeśli przy okazji zrezygnujesz albo zmniejszysz ilość cukru, którym słodzisz kawę. Oszczędzisz kalorie i wciąż będziesz chudł.

Ray Klerck, Adam Furyk

Men's Health

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje