Skarpetkowy manifest. Socktok made in Poland!

​Socktok to debiutująca na rynku polska marka dla mężczyzn. Pozwala wyróżnić się nawet panom, których obowiązuje korporacyjny dress code.

Let Your Sock Tok! Tak brzmi hasło reklamowe promujące Socktoki. Adresatami produktu są wszyscy mężczyźni, którzy białe skarpetki dopuszczają jedynie na siłowni, a czarnych mają już serdecznie dość.

Zaprojektowane i wykonane w Polsce Socktoki powstają z wysokiej jakości przędzy czesanej. Abstrakcyjne lub nawiązujące do znanych symboli wzory mają pomóc panom na zamanifestowanie swojej indywidualności bez rewolucji w ubiorze.

Pasują do eleganckich butów, szarych wełnianych spodni, klasycznych garniturów, ponadczasowych dżinsów i hipsterskich stylizacji. Proponują zabawę kolorem w znanych i popularnych wzorach - jak stare dobre paski, które na Socktokach występują w zaskakujących połączeniach kolorystycznych.

Reklama

Jest też kilka wzorów zupełnie nowych, jak udający klasyczną czarną skarpetę obraz kontrolny, który swoje prawdziwe oblicze pokazuje dopiero po odchyleniu nogawki. Panów zajmujących się na co dzień projektowaniem z pewnością zaintryguje wzór Pan Tony bazujący na łagodnych przejściach tonalnych, charakterystycznych dla popularnych wzorników pantonowych. 

Czy to się przyjmie? Moda daje wiele możliwości ekspresji. Jedną z nich jest wyróżnienie się  poprzez detal, jeden szczegół, który pozwala na przysłowiowe puszczenie oka i zaznaczenie swojej odrębności. Skarpety są równie popularnym, jak nieodzownym elementem męskiej garderoby. Skoro panowie są na nie skazani, niech przynajmniej dopasują je do swojego ego!   

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy