Zapach Draxlera, Coutinho, Kane’a i Moraty

Juliann Draxler, Philippe Coutinho, Harry Kane i Alvaro Morat. Skrzydłowy. Atakujący pomocnik. Napastnik. I środkowy napastnik. Cztery kluczowe pozycje w grze piłki nożnej, zajmowane przez czterech wybitnych zawodników. Czterech mężczyzn, którzy pokazują, co to znaczy być współczesnym mężczyzną. Teraz razem w kampanii BOSS Parfums.

Piłkarska kampania BOSS Parfums Soccer ukazywać będzie, w jaki sposób każdy zawodnik przenosi wartości gry do realnego świata. Zainspirowani uczciwością, pasją i lojalnością piłkarzy, ich fani poczują się zmotywowani do tego, by zdobywać więcej. Stać się najlepszymi. Jako wspólnota.

Julian Draxler słynie ze rzadkiej umiejętności gry w piłkę nożną obiema stopami naprzemiennie, a także z szybkości i mocnego strzału. Niemiecki skrzydłowy uosabia ideę sukcesu jako kulminację ciężkiej pracy, wiary w siebie i determinacji.

Reklama

Philippe Coutinho oprócz tego, że jest podziwiany na całym świecie z powodu swojej wizji, podania, dryblingu i ataków dalekiego zasięgu, ten pomocnik atakujący z Brazylii zapewnia również doskonałą pomoc kolegom z drużyny. Wizjonerstwem zawodnika zasłużył na przydomek Little Magician (Mały Magik). Jest doskonałym graczem, który wcieli w życie wartości kampanii BOSS Parfums Soccer.

Harry Kane - angielski napastnik nie tylko strzelił ponad 100 bramek w Premier League, lecz jest także pierwszym graczem w historii, który zdobył sześć hat-tricków w ciągu roku, został sześć razy nagrodzony jako zawodnik miesiąca i dwukrotnie zdobył nagrodę Golden Boot (europejska nagroda Złoty But). W nowej kampanii BOSS Parfums Soccer wspaniale uosabia energię i motywację.

Alvaro Morata - hiszpański napastnik słynie z szybkich stóp, tempa, energii i doskonałego poruszania się. Uwielbia kontaktować się ze swoimi fanami i wspierać działania dobroczynne. Na znak solidarności z chorymi dziećmi zgolił włosy. Uosabia pasję, uczciwość i szacunek, które stanowią sedno nowej kampanii.

Gdy Draxler, Coutinho, Kane i Morata dzielić się będą informacjami o swojej podróży, fani odkryją, że ich postawy i wartości stanowią integralne elementy ich sukcesu. Historia, która rozpoczęła się od pasji i determinacji, przeniosła ich z ulic, na których bawili się w dzieciństwie, na stadiony, gdzie grają dziś dla milionów fanów.

Zwracając uwagę na to, co ważne, kampania reklamowa rzuca światło na ich wartości i na to, jak w zgodzie z nimi żyją każdego dnia. W jaki sposób kierują się uczciwością we wszystkim, co robią. Sukces na boisku uczynił z nich żywe legendy. Ale to ich zachowanie poza boiskiem sprawia, że stają się wzorami do naśladowania.  

Zapach BOSS BOTTLED UNITED

Aby celebrować nową kampanię piłkarską, BOSS Parfums prezentuje BOSS BOTTLED UNITED - nową edycję limitowaną. Dla tych, którzy kierują się w życiu pasją, lojalnością i uczciwością, zapach odzwierciedla drogę zawodnika do sukcesu jako olfaktoryczne odzwierciedlenie boiska w mieście.

Łącząc świeżość otoczenia z miejskim ciepłem, zapewnia wrażenie niesłabnącej rześkości dzięki modyfikacji oryginalnych składników BOSS BOTTLED. Kompozycja otwiera się południowoafrykańska rośliną bukko, który łączy się z czerwoną pomarańczą, określając cytrusowy wymiar zapachu. Serce wypełniają mięta zielona i pieprzowa oraz absolut korzenia irysa, które nadają zapachowi jego żywiołowy charakter. Wetiwer, paczula i kaszmeran niosą ze sobą drzewną, ciepłą elegancję.

Zamknięty w srebrzystym flakonie, zapach BOSS BOTTLED UNITED stanowi wspomnienie zasłużonych trofeów, jakie zawodnicy zdobyli, dając z siebie wszystko.

Ceny: 50 ml - 295; 100 ml - 389 zł.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy