Zamożny Polak - po tym go poznasz

Zamożnych Polaków można poznać po...butach, a zamożne Polki po... torebce - wynika z najnowszego badania "Prawda o zamożności w Europie i w Polsce". Jaki trzeba mieć dochód, żeby należeć do zamożnych? W Polsce od 100 do 200 tys. zł rocznie - odpowiedziało 33 proc. badanych.

Według najnowszego badanie McCann Truth Central Zdecydowana większość respondentów na świecie (84 proc.) i w Polsce (70 proc.) zgadza się, że obecnie trudno jest określić kogoś, jako osobę zamożną wyłącznie na podstawie wyglądu. W rzeczywistości, podstawowe wskaźniki zamożności są nieuchwytne. W większości europejskich krajów należą do nich "postawa" i "odpowiedni wyraz twarzy".

Najważniejszym elementem wyróżniającym zamożnego mężczyznę są jego buty (uważa tak 31 proc. osób zamożnych), płaszcz (22 proc.) i biżuteria, np. zegarek (16 proc.).

Reklama

Dla kobiet oznakami bogactwa jest torebka oraz kosmetyki, jakich używa. Co ciekawe w Polsce osoby zamożne za atrybuty zamożności u kobiet uważają postawę (45 proc.), zapach (38 proc.) i na równi buty oraz wyraz twarzy (23 proc.).

30 procent osób twierdzi, że zamożnym można się stać będąc we właściwym czasie we właściwym miejscu, a tylko dla 20 procent wiąże się to z ciężką pracą. I choć stereotypy mówią inaczej - aż 57 procent osób zamożnych w Polsce ma skończone wyższe studia, a prawie 25 procent posiada tytuł MBA.

Co osoby zamożne chciałyby przekazać swoim dzieciom? 52 procent, że posiadanie szczęśliwego domu, równa się szczęśliwe życie; 37 procent, że zawsze trzeba myśleć o czynieniu dobra, a 38 procent, aby nigdy nie przestawały się uczyć.

Ale zamożni Polacy to także grupa pełna obaw. Aż 86 procent z nich obawia się, co by się stało, gdyby ludzie wiedzieli jak dużo zarabiają, a 65 procent nienawidzi, kiedy ludzie mówią w ich towarzystwie o pieniądzach. .

I na koniec - aż 54 procent respondentów uważa, że każdy może stać się zamożny, wystarczy tylko odpowiednio się o to postarać...


PAP life
Dowiedz się więcej na temat: buty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy