TOCA Race Driver - Xbox

Kochani... TOCA Race Driver zmierza w kierunku Xbox'a! O tym już informowaliśmy... jednak developer dorzuca z każdym dniem coraz to nowsze wieści z "pola walki". Zapewne pamiętacie, że premierę Europejską przewidziano na marca 2003 - jeśli umknęło to waszej pamięci to zakodujcie tę datę jako w pełni oficjalną. Codemasters wraz z nadejściem "TRD" na zielonookiego cyklopa zapowiada: więcej dramatów podczas wyścigów, więcej niebezpieczeństw czyhających na kierowców oraz bardziej wzbogaconą gry!



Tak, nie przesłyszeliście się. W wersji Xbox'owej na torze będzie poruszać się więcej samochodów niż w odpowiedniku z PlayStation2 (znaczna przewaga mocy obliczeniowej mówi sama za siebie). Wozów ma być na torze o sześć więcej niż w wersji z PS2. Mało tego - do trybu kariery dojdzie w końcu możliwość przechodzenia "kwalifikacji"! Tekstury użyte przy wersji Xbox'owej mają być podane w wyższej rozdzielczości, co znacząco poprawi szatę graficzną całego projektu. W "TRD" gracz będzie mógł doświadczyć prowadzenia czterdziestu dwóch pojazdów turystycznych opartych na oficjalnych licencjach. Rozgrywka będzie oparta na trzynastu mistrzostwach, w których odnajdziemy aż 38 torów wyścigowych, które mają swoje realne odpowiedniki. Jak powiedział jeden z programistów Codemasters: "Xbox umożliwia nam większe "pociągnięcie" widocznych odległości dzięki bardziej wydajnemu sercu niż PlayStation2. Dzięki temu możemy również skupić więcej uwagi na detalach pojazdów - koła np. są już w pełni modelowane a drobne elementy karoserii w bardziej dramatyczny sposób odpadają od całości bryły pojazdów! Dzięki nowym efektom sprzętowym możemy również oddać większą głębię kolorów jak i bardziej zaawansowane efekty refleksów i gry światło-cienia".

Reklama



Na koniec warto także nadmienić, że silniki będą w odpowiedniku Xbox'owym brzmieć także lepiej, gdyż próbki zostaną podane nam graczom w lepszej jakości a dźwięk cyfrowy zostanie w pełni oparty na technologii Dolby Digital 5.1! Będzie gorąco... już się nie możemy doczekać końcowego efektu.



P.S.

Obok załączmy oficjalną galerię screenshotów zassanych z Xbox'owej wersji! No... no... rzeczywiście to wszystko wygląda lepiej!



MartineZ: Składam podziękowania firmie ULTiMA z Warszawy za obietnicę udostępnienia nam w pierwszej kolejności tej pozycji. Wszystkich graczy odsyłam natomiast do strony ULTiMY: www.ultima.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy