Microsoft na straży rodzinnego grania

Robbie Bach, jeden z czołowych przedstawicieli działu rozrywki w korporacji Microsoft, odbędzie specjalną trasę po terytorium Stanów Zjednoczonych, aby głosić tematy związane z produkcjami bezpiecznymi dla młodszych odbiorców oraz rodzin bawiących się za pomocą gier wideo.

Rozpoczęta w Nowym Jorku akcja została zatytułowana "Safety is no game. Is your family set?" ("Bezpieczeństwo to nie gra. Czy Twoja rodzina jest przygotowana?"). Kampania stanowi część inicjatywy Get Net Safe przygotowanej przez amerykański rząd, Microsoft i organizacje pozarządowe.

Podczas akcji Bach, podróżując specjalnym autobusem, odwiedzi 20 miast, w których wygłosi przemówienia na tematy związane z powiązaniem gier i edukacji, systemem oceniania gier przez organizację ESRB oraz sposobem korzystania z konsoli Xbox 360 przez całą rodzinę. Do tego specjaliści pokażą dla zgromadzonych specjalne prezentacje.

"Z sukcesem przychodzi odpowiedzialność. Jesteśmy niezłomni w naszym poświęceniu dla prawdziwych zmartwień rodzin związanych z tym, jak zadbać o bezpieczeństwo interaktywnej rozrywki i zabawy z naszymi dziećmi" - powiedział Bach podczas rozpoczęcia akcji.

Przedstawiciel Microsoft zapewnił, że opcje ograniczania dostępu do gier dla dzieci znane z konsoli Xbox 360 trafią również do systemu operacyjnego Windows Vista.

W kampanii "Safety is no game. Is your family set?" będą uczestniczyć też organizacja Boys & Girls Club of America i sieć sklepów Best Buy. Całość zostanie powiązana ze specjalnymi promocjami oraz serią reklam.

Nie wiadomo jeszcze, czy Microsoft pracuje nad podobnymi kampaniami w Europie.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy