GTA w krainie potworów?

W połowie minionego roku informowaliśmy Was, że pozycja zatytułowana "Monster Hunter" przekroczyła pułap 50% ukończenia. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na fakt, że dzieło spod skrzydeł Capcom'u zawita w czytnikach naszych konsol pod koniec roku... a jednak tak się niestety nie stało.



Grupa deweloperska trzymająca pieczę nad projektem w swych dość chaotycznych doniesieniach sprostowała, iż opóźnienia dotyczące "Monster Hunter" spowodowane są znacznym rozbudowaniem wątków fabularnych oraz rozgrywek multiplayerowych z wykorzystaniem opcji "online"!

Reklama



Przypominamy, że w "Monster Hunter" każdy z nas będzie miał okazję wcielić się w poczciwego "jaskiniowca" i prowadzić frywolne życie w oparciu o zasady panujące w tamtych, zamierzchłych czasach. Potwory oraz zwierzyny, na które będziemy się natykać, mają być rozmaitych rozmiarów oraz odmiennych osobowości. Walczyć o przetrwanie będą także różne gatunki roślin - nawet takie, pożerające ludzi i zwierzęta. Po zabiciu potencjalnej zwierzyny - skóry i kości będzie można wykorzystać do wielu celów: począwszy od przyodziewania się w skóry, a zakończywszy na przeobrażeniu kości w narzędzia i bronie!



Na koniec zapraszamy Was do rzucenia okiem na najświeższe obrazy, które to zostały udostępnione mediom branżowym. Precyzyjna data premiery wobec zaistniałych okoliczności niestety nie została oficjalnie podana.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy