ZEW wspiera Movember: Zacznijmy rozmowę o męskim zdrowiu!

Listopad to czas na rozmowę o męskim zdrowiu! /123RF/PICSEL
Reklama

W listopadzie ZEW for men po raz kolejny wspiera coroczną akcję Movember - międzynarodową inicjatywę, której celem jest zmiana podejścia mężczyzn do zdrowia intymnego, badań i diagnostyki nowotworu jąder i prostaty. Wspólnie z organizatorem polskiej kampanii - Fundacją Kapitan Światełko, marka będzie podnosić świadomość społeczną na temat problemów zdrowotnych mężczyzn oraz zachęcać do dbania o siebie, swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. ZEW for men wspiera Movember Polska również finansowo - 1 zł ze sprzedaży każdego produktu w listopadzie przeznacza na akcję Fundacji Kapitan Światełko.

Listopad to miesiąc profilaktyki zdrowotnej mężczyzn. Czas, w którym zwraca się szczególną uwagę na badanie męskich nowotworów. Movember to coroczna, trwająca miesiąc akcja polegająca na podnoszeniu świadomości społecznej na temat raka prostaty i jąder, na które co roku w Polsce choruje kilka tysięcy mężczyzn. 

Nie tylko zdrowie fizyczne, ale także psychiczne mężczyzn jest zagrożone - każdego roku ponad 5000 Polaków odbiera sobie życie, z czego 85 proc. to mężczyźni. Faceci dużo rzadziej rozmawiają o swoim zdrowiu i rzadziej korzystają z porad specjalistów, dlatego w tym roku w ramach akcji Movember poruszany jest także temat zdrowia psychicznego. Kampania obejmuje również kobiety, dzięki którym wykrywane jest blisko 80 proc. przypadków męskich nowotworów. 

Reklama

Wcześnie wykryta choroba nie musi oznaczać wyroku - jest łatwo wyleczalna, dlatego też podczas Movember Polska w wielu placówkach w całej Polsce można skorzystać ze zniżki na badania profilaktyczne pod kątem zdrowia jąder i prostaty. 

Marka ZEW for men również dokłada swoją cegiełkę - 1 zł ze sprzedaży każdego produktu zakupionego w sklepie online poczujzew.pl w dniach 1-26 listopada marka przeznacza na kampanię Movember Fundacji Kapitan Światełko. ZEW for men zachęca również do ratującej życie profilaktyki, kontrolnych wizyt lekarskich i regularnego "brania spraw w swoje ręce", czyli samobadania się. 

Przez cały listopad w ramach Movember trwa akcja zapuszczania przez mężczyzn wąsa - symbolu akcji, której celem sprowokowanie do dyskusji o męskim zdrowiu oraz zachęcenie innych facetów do badań i dbania o swoje samopoczucie.  

Jako marka tworząca produkty dla mężczyzn dużo czasu poświęcamy na eksplorację ich potrzeb. Ważne jest dla nas, aby panowie nie zaniedbywali swojego zdrowia i samopoczucia. Podobnie jak zadbanego zarostu nie uzyska się bez codziennej pielęgnacji, tak nie można żyć w dobrym zdrowiu zapominając o profilaktyce. W ZEW for men wiemy jak ważne jest dbanie o siebie w różnych obszarach. Naturalne więc było dla nas połączenie sił z Fundacją Kapitan Światełko i wsparcie akcji Movember. - komentuje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama